Man borde ha lyssnat!!!!

Ja då var det söndag igen. Fan vad tiden går fort!! denna helg har varit helt ok faktiskt förutom att jag åkte på en jävligt jobbig resa till finland i torsdags. Den var väl egentligen helt ok om man tänker för då fick man se hur visst folk är. Det kändes jävligt bra att få se det så man inte hade suttit bort sitt liv med såna.

Jag kan ju säga så här att man skulle ha lyssnat på folk som visste hur det va, men jag kanske var för naiv. Därför vill jag be om ursäkt till dom som försökte berätta för mig hur det låg till..

Nu ska jag bara ta det lugnt ett par dagar och försöka fixa lite grejor runt omkring. Som att gå till arbetsförmedlingen och försöka fixa ett jobb eller något. Sen ska jag även upp till kungsmottagningen och göra en hälsokontroll. Då får man ju se hur fint kroppen mår :)

Skriver lite mer senare när jag har tid.

HA D

Kommentarer
Postat av: Ida-Lisa

Ja ibland är man lite för blåögd. Men som du säger, det är tur att man får reda på hur vissa människor är! :)

2009-06-18 @ 11:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0