11 Mars 09

Hej på er. Sitter just nu hemma hos stefan och klickar lite på datorn. Sandra och frida gick ut för ett tag sen för att slänga sopor och handla lite. Får väl se när dom kommer.

Idag händer det inte så mycket. Jag vaknade kl 07.00 av att klockan ringde. Så jag var tvungen att ringa till läkaren och få en ny tid. Missade ju den förra. Jag tycker det är jävligt dåliga tider för att man ska boka tid. klockan 7 är ju mitt i natten. Men det är nog bäst att kolla till ryggen för jag har gått med det i flera år. Annars kanske man blir helt krokig innan man fyller 40!!

Nu ska jag snart hem för att göra lite hamburgare med tillbehör. Har inte bestämt vad jag ska ha till än men man hittar nog något lång in i frysen. Det var ju meningen att vi skulle äta kycklingfilé men vi glömde plocka fram det. SKIT också, det som är så gott.

Ha det bra alla så hörs vi senare ikväll!!

Sandra
www.ensandran.blogg.se . Love you

En bild på kommande vår fiske



Kommentarer
Postat av: Sandra

gott det ska bli :) love you!! <3<3

2009-03-11 @ 17:12:00
URL: http://ensandran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0