jobbig dag

Ja, då har man stått ut en dag till där uppe på VillMer. Inte roligt att vara där men vad ska man annars göra på dagarna.
Jag har ju för det mesta bara kollat runt på olika fiskesidor samt statistik i olika sjöar runt omkring.

Hoppas denna vinter tar slut snart så isen släpper, då är det bara fram med flugspöt och börja nöta efter den där stora firren som finns där ute. Eftersom jag inte tycker om vinterfiske så får man väl stå ut.

Vad är det man säger. ``Den som väntar på något gott väntar inte för länge´´.

Jag måste försöka ge lite tid till den här bloggen men man orkar inte efter att ha varit där uppe hela dagen, men jag ska göra mitt bästa.

Nu ska jag lägga mig i soffan och vila ett tag.

Sandra <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

snart får du fiska igen :)

älskar dig sötis! <3

2009-03-03 @ 19:13:12
URL: http://ensandran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0