lördagsmorgon

God morgon alla glada människor. Just nu sitter jag med en varm kopp kaffe och myser framför datorn. Har ju precis vaknat men jag tyckte det var dags att skriva lite,

Igår var vi hemma hos peter och ida på inflyttningsfest. Det var faktiskt ganska kul men vi gick hem tidigt. Orkade inte vara ute så länge sen hade man ju inga pengar så man kunde ju inte gå på krogen heller.

Idag ska jag bara ta det lugnt och vara hemma, får se om man kanske går fram en sväng till frida och stefan, men det är inget jag har bestämt.


Nu ska jag kolla lite på tv och dricka mitt kaffe innan det kallnar.


Sandra<3


Kommentarer
Postat av: Alexandra

åhh.. kaffe hade suttit bra nu!

2009-03-07 @ 09:40:32
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var kul att ni kom. :D

2009-03-09 @ 22:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0