Tisdag 10 mars

Fan... Vaknade av att sandra skrek rakt ut kl 11.10 i morse. Jag skulle ju ha varit hos läkaren och kollat ryggen kl 11. Det var ju inte så bra. Så jag måste ringa imorgon  runt 07.00 och kolla om man kan få en annan tid snabbt.

Just nu sitter jag vid datorn och skriver lite med mitt kaffe som vanligt. Ska snart in i duschen och göra mig i ordning för att gå hem till Sandras mamma och pappa på en fika. Det var ett tag sen vi var där faktiskt. Sen efter det ska jag nog upp till stefan en sväng och prata med han om lite grejor.

Fan. snart är det dags att börja fiska. Satt och kollade lite på bilder från lödde å. Det skulle vara kul att åka ner dit igen och ta en lite större gädda denna gång. Jag var ner dit april 2001 och drog en fin gädda på 17 kg blankt. Det är en jävla känsla när man får på en sån fisk. Sen året efter tappade jag en som jag aldrig fick se ens.

Jag pratade lite med min styvfar och han tyckte det skulle vara kul att åka ner dit igen. Men man måste ju hålla tiden där nere. Fisket är ju som bäst i början av april, så det är ju snart.
Nu ska jag in och duscha och raka mig.

Ha det gött alla människor där ute.
       

Här är gäddan från 2001.. 17kilos klump.



Kommentarer
Postat av: Sandra

ja det gör det nog :) älskar dig <3<3

2009-03-10 @ 15:51:33
URL: http://ensandran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0