tisdagskväll

Ja då har man nyss vaknat efter 2 timmars sömn nu på kvällen. Det kanske inte är så bra för nu kommer jag inte kunna sova på hela natten.

Men men man får väl sitta uppe och kolla på film eller något tills man somnar. Man får ju hoppas att gumman orkar sitta uppe och lyssna på mig ett tag i allafall.

Nu tog jag mig en kopp kaffe och ska sitta och kolla lite på internet, medan sandra kollar på desperate housewieves. Såååååå Trååååkigt!!

Dag att gå och ta en cigg till kaffet.



 

Sandra <3, för alltid!!



Jag och Tord ute i det iskalla vädret!

                                    


Kommentarer
Postat av: Ida

Men Putte. Desperate housewives är så superbra. :D

2009-03-09 @ 22:01:36
URL: http://idahelisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0