Fiskedag i Helsingborg!!

Idag har jag varit och fiskat hela dagen efter kusten men ingen framgång har det varit, trots det fina vädret.
Sitter nu och tittar på när jag ska åka hem till min älskling hemma i kumla. Saknar henne jätte mycket.
Men hon har det bra där uppe tror jag.
Imorgon blir det att fiska igen och hoppas på framgång. Får jag ingen fisk då ska jag aldrig mer fiska i havet. Hehe, lite överdrivet men det kommer ta lång tid i alla fall.

Det har varit skönt att vara här nere ett tag och man känner att det börjar nära sig hemresa. Men det ska bli skönt att komma hem till gumman och bara ligga och mysa.

Just det. Idag när vi fiskade kom det fram en svan och la sig vid våran eld. Han vägrade att flytta på sig den jäveln. Men jag tog några fina kort på den i alla fall.

Älskar dig Sandra Stenånger.




Kommentarer
Postat av: Sandra Is The Shit!

Vilken svan :) älskar dig massor och längtar tills på lördag :) <3

2010-02-04 @ 17:30:45
URL: http://ensandran.blogg.se/
Postat av: froidan

Fina bilder du tog :)

2010-02-04 @ 18:09:00
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0