lugn fredag

ja då var det äntligen fredag igen men denna fredag har jag bestämt att jag bara ska vara hemma och ta det lugnt framför tvn. Vi får ju hoppas att det går något bra ikväll då.

Jag har blivit lite dålig att skriva i bloggen men det beror väl på att jag inte har har haft tid.

I onsdags var jag i karlskoga och kollade på hockey. Det var rätt kul faktiskt. Jag brukar inte gilla att gå på sånt men det gick faktiskt bra denna gång.

Efter hockeyn tog vi en sväng till örebro och tog några öl. Det vart lite sent hem bara, kom hem kl 03.30. hehe men det får man stå ut med.


Nu ska jag dricka kaffe kl 21 på en fredagskväll. Händer inte ofta i mitt liv.

Alla som festar där ute,hoppas ni har det bra och får en rolig kväll!!

Love sandra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0