Besök

Nu går veckorna snabbt. Det är ju redan tordag. Bara 6 dagar kvar tills vi får pengar förhoppningsvis.
Idag så ska jag fram på stan. Har inte kommit fram till vad jag ska göra men det finns alltis något. Sandra får besök av Tessy så dom får väl vara själva ett tag. Det kan ju vara skönt för sandra att slippa mitt tjat jämt :)

Nu ska vi göra pizza med kyckling på. Fan vad gott det ska bli. Börjar faktiskt bli väldigt hungrig. Undra vad man ska göra i helgen då? Det är svårt att hitta på något när inte kassan räcker till. Men det är väl bra att man inte har massa pengar för då hade man ju varit på bolaget redan.. heehe.

Jag ska ta och ringa stefan och kolla vad han ska göra. Det blir väl att gå upp dit en sväng eller så går jag upp till svärföräldrarna. Får se, har inte bestämt mig än.

Nu ska jag äta men skriver nog lite mer imorgon om jag har tid. Ha d alla glada!!


Älsklingen!



Kommentarer
Postat av: Fritte

Jotack, allt är bra...vet att jag varit kass på att höra av mig, mått kukigt ett tag nu men försöker o få till en vardag-segt som faan tycker jag med allt bara, ska på bio i kväll, på date med hon den blonda värmlänskan från kiosken här på väster, den du:P Haha...adda mig på msn om du sitter framför datorn på dagarna, är alltid inloggad...ta hand om dig o hälsa Sandra så gott...Kram

2009-03-12 @ 18:44:55
URL: http://7911171.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0