städning

Ja då var denna helg snrt slut också. Faktiskt ganska skönt tycker jag.
Idag började vi våran dag med att städa lägenheten för att vi ska få besök av sandras lillasyster. Hon skulle komma förbi på kaffe och en bulle vi inte ens har, hehe. Ja kaffe har vi men inget annat.

Nu börjar det närma sig våren också, äntligen. Då är det snart dags att börja plocka fram fiskegrejorna för att gå igenom och kolla så allt är ok. Det är dom säkert, men det är alltid bäst att kolla.
Fan söndagar är så tråkiga, det finns inget att göra för allting är stängt. Jag ska kanske upp till en kompis lite senare och kolla lite grejer på internet, men annars blir det bara att vara hemma och glo på tv eller nåt!

Nu ska jag gå och ta mig lite frukost för jag har inte hunnit äta än, får se vad det blir.

Sandra S <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0