Måndag förmiddag

Ja Då har man öppnat en ny blogg här då! Hoppas man bara hinner att gå in och skriva så mycket som möjligt.
Just nu sitter jag och dricker kaffe och kollar lite på tv samtidigt som jag skriver.

 Idag skulle jag ha varit på programmet jag har börjat på men jag har knappt sovit på hela natten, har nog haft feber.
Idag ska jag nog inte gå ut för jag vill bli frisk så fort som möjligt, hatar att vara sjuk.

Nej nu ska jag gå in i duschen och tvätta av mig lite och göra mig fin för sambon.

Älskar dig sandra.S. För alltid!!

Bästa flickvännen i världen


Kommentarer
Postat av: sandra

Love You! <3<3

2009-02-25 @ 21:01:29
URL: http://ensandran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0