tisdag. En dag värd att komma ihåg!!

Vet inte hur jag ska börja detta meddelande. Det är så mycket jag vill skriva om som har hänt den senaste tiden, Men ändå vill jag inte lägga saker på andra. Dom senaste veckorna har varit ganska upp och ner och jag vet inte vart jag har mig själv längre. Det är skit tråkigt att man ska behöva känna så men så är det nu och det är bara att leva med det..

Hur ska man säga.. Om man visste vart fisken låg så skulle man kunna fånga den med storm, Men vet man inte det så får man leta vidare. Vet inte om folk fattade detta men det är så jag tänker i alla fall.

Idag var det meningen att jag skulle åka och fiska för men det finns folk som tar grejor i kumla så det är inte så lätt att ha grejer för sig själv!!!

Nu ska jag ut i alla fall.

Hoppas alla har en bättre dag än vad jag kommer att ha..

MVH en person som inte fattar varför

Kommentarer
Postat av: froidan - [W - 07 & A - 08]

Vem är det som tagit vad?



Du får komma hit nån mer dag om du vill, när du är lite piggare kanske så du kan leka med William :)

2009-05-12 @ 19:06:48
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: Sandra

vet inte vad jag ska säga eller göra för att du ska börja må bättre, jag försöker i alla fall, det vet du! och du vet att jag alltid finns här för dig när du behöver en vän att prata med, Älskar dig & Tänker på dig. Allt kommer att bli bättre ska du se!

2009-05-13 @ 10:41:33
URL: http://ensandran.blogg.se/
Postat av: Anonym

hejsan! gäddan från hbg. Ja hoppas du inte ger upp. Fisken finns det är bara att fortsätta att jaga. Kram

2009-05-17 @ 10:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0