Patry eller ej!

Jag vet faktiskt inte vad man ska göra idag. Just nu sitter jag i lägenheten och har precis städat, håller också på att tvättar. BORING.

Börjar i alla fall må bättre nu, eller bättre en förut i alla fall. Man försöker så gott man kan med allt runt omkring men det blir för mycket ibland. Har börjat gått på villmer igen ialla fall. Har ju varit borta ett tag nu.
Ska försöka att klara av det där skiten nu. Annars får man ju inga pengar och utan pengar kan man inte parta. :)

Ikväll vet jag inte vad som händer, några bärs blir det väl. Då kan man ju överleva dagen rätt bra.

Nu ska jag hämta tvätt snart så det blir klart någon gång.

Hoppas alla har en trvlig och solig dag framför sig!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Älskar dig så mycket Patrik, vill bara att allt ska bli som förut <3

2009-04-06 @ 14:06:30
URL: http://ensandran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0