Golfar Söndag!!

Ja, Idag har varit en rätt rolig dag faktiskt. Jag, Peter, Emil, Tony, och Rubbe var och spelade långgolf ute vid gustavsvik. Det gick väl lite så där kan man säga, men det var faktiskt roligt. Jag tror att peter vann, men han har nog fusktränat:)

När jag kom hem var jag tvungen att lägga mig och vila, vart helt slut fan. Nu ska vi titta på någon film som går på femman. En verklighetsbaserad film tror jag att det är.

Har nyss ätit fläsklägg och färskpotatis. Jävligt gott vart det men det tar så lång tid att göra i ordning!!

Ha det bra så länge alla golfare,..

Kommentarer
Postat av: Sandra Is The Shit!

Baby I Love You!

Men vore kul om du bloggade mer ;) KYSS <3<3

2009-07-07 @ 23:10:25
URL: http://ensandran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0