Tidig tvättdag!!!

Gick upp för ungefär 20 min för att tvätta.. Det  kan jag ju säga direkt att det är inte min grej. Jag brukar alltid sova till en 11-12 på dagarna. Men det är alltid kul med lite omväxling.

Igår så var jag hemma hos Linda och Emil och drack lite kaffe och fick en god kladdkaka som emil hade bakat. Jag trodde aldrig att den där killen kunde sånt!!:) Man förvånas ju av mycket saker nu för tiden. Men en sak kan jag säga om ni läser detta.. Ni bodde faktiskt jätte fint:)

Idag ska jag åka och fiska med stillfors i någon sjö i hallsberg.. Vet inte vad det är men det verkar som att vara bra fiske där så jag hoppas att vi får några fina borrar och gäddor. Det ska bli kul faktiskt för det var ett tag sen jag umgicks med stillfors. Det ända som är tråkigt det är att det ska vara ett sånt skitväder. Så vi får hoppas att fisken är på hugget idag annars blir jag sne!!

Nu ska jag sätta på lite kaffe så att älsklingen får kaffe innan hon ska följa med ner och hänga tvätt. Då blir hon nog glad för det är alltid hon som går upp först och sätter på annars..

Skriver mer när jag kommer från fisket så ni får veta hur det gick..

Kommentarer
Postat av: froidan [W - 07 & A - 08]

Snällt av dig att fixa & dona lite så Sandra får vila :) Kul att du bloggat lite med, håller tummarna att ni får fisk :)

2009-07-10 @ 12:28:51
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: bloggare

Hej

Kanon av dej att göra henne glad ju å det stärker mycket i eran kärlek ju god fiske lycka med kram mvh bloggare

2009-07-10 @ 19:08:07
Postat av: DINA

fin header :)



Var med och tävla om att bli Veckans Blogg på min lilla blogg. Genom att tävla är du även med och tävlar om nästa veckans, Veckans Blogg.

Det ENDA du behöver göra är att skriva en

kommentar med

- Ditt namn

- Mailadress

- Bloggens URL



Tävlingen sker varje vecka och varje lördag presenteras vinnaren till Veckans Blogg samt 5 andra bloggar som tävlar om nästa veckans.

Lycka till =) Puss /Miss D.

2009-07-10 @ 19:15:35
URL: http://missdina.blogg.se/
Postat av: Jocke

Hej



Om du blir medlem på:



http://www.woopa.se/?ref=Bejk



Kommer jag tjäna 8kr och du tjänar 20kr.



Läs mer på min blogg :)



/Jocke

2009-07-11 @ 14:08:00
URL: http://reklamo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0