life is like you live it.

Ja vad ska man skriva om.. det har inte hänt så mycket dom senaste dagarna faktiskt.. Jo man kan säga att det har hänt men det är inget jag behöver ta upp här..
 Man kan säga så här att jag kommer troligtvis bli lycklig igen:)


Man vet ju att om man håller ihop med folk som man vet gillar en och ställer upp för en kommer allt bli bra.
Just nu kom frida och stefan hem. Vi har suttit barn vakt till deras son medans dom var på möte.

Annars händer det inte mycket i mitt liv, förutom att jag ska dricka upp mitt kaffe och gå ut och röka..

Kan skriva lite mer senare under dagen.



Men jag lägger ut en puss till alla som förtjänar det. Ni vet vilka ni är!

puss


Kommentarer
Postat av: Sandra Is The Shit!

Söt är du :) <3<3

2009-06-09 @ 18:00:24
URL: http://ensandran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0