Bakis

Fa. vad jobbigt det är. Kommer knappt ihåg att jag ver ute igår. Hehe. Det är nog inte bra att dricka så där mycket. Men men, man får väl stå ut. idag blir det ialla fall lugnt. Jag ska vara hemma och kolla på film med tjejen och förhoppningsvis äta något gott.

Det är dags nu att spara lite pengar så jag kan fixa körkortet igen. Det e ju så skönt att ha det. Man kan åka vart man vill. Och göra vad man vill.

Nu ska jag försöka få i mig lite mat för jag är hungrig som fan.

Skriver lite mer senare. ha d

Kommentarer
Postat av: Fritte

Sååå...ute o festa sig, spränga ut osv;) Bra kod! Du lät lite blaskig i går, addat dig på msn nu iallafall, just so U know...

2009-03-14 @ 18:18:55
URL: http://7911171.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag är snart klar med körkortet :D:D hehe

2009-03-17 @ 19:27:11
Postat av: Linda

glömde skriva vem det var ifrån :p

2009-03-17 @ 19:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0