Barnvakt någon timme

Hej alla glada måndags människor. Just nu sitter jag barnvakt till sandras systerson för dom skulle iväg en sväng. Det går väl bra för sandra får göra allt jobb. hehe. Nej han är jätte snäll, det är han alltid.

Ja en ny vecka och nya problem. Imorgon är det dags att gå till läkaren för att kolla ryggen och magen. Har haft problem med det ett tag nu så det ska bli skönt att veta vad som är fel!

Har suttit och funderat lite på vart man ska lägga tiden till fisket i år. Om man ska hålla sig till flugfisket eller om man ska fiska lite mer gädda och abborre. Och kanske någon gös. Jag har hört att det går fina gösar uppe i Norasjön. En kompis till mig vad där och fick en fin för ett par år sen. Så man kanske skulle lägga lite tid i den sjön och kanske få någon fin.
Jag har fiskat i ån som rinner ut ur sjön och fått ett par fina abborrar runt kilot men inte mycket mer. Så om man vill få fina abborrar ska man åla ut till hammarby en bit utanför Nora och meta. GARANTERAT FISK!!

Nu ska jag leka lite med william.  HA det så bra alla människor så hörs vi någon annan dag!!!

Sen kväll över Norasjön




Kommentarer
Postat av: Sandra

i love you to <3

2009-03-09 @ 15:08:04
URL: http://ensandran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0